بازی های کامپیوتری
 
 
دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, :: 11:38 ::  نويسنده : امیرحسین دلشاد

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC

 

سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 یا به اختصار PES13 برای دانلود آماده شد! در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است… . برای دانلود بازی  از وبسایت اشکان رئال، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

|نسخه SKIDROW بازی|

|نسخه نهایی RELOADED بازی به پست افزوده شد|

 

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC

 



ادامه مطلب ...


دانلود نسخه کامل بازی پی اس ۱۲ – PES 12 برای کامپیوتر

 

دانلود نسخه کامل بازی پی اس 12 – PES 12 برای کامپیوتر

| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی |

| دانلود نسخه کامل ونهایی بازی PES 12 PC |

Developer: Konami Computer Entertainment Tokyo
Publisher: Konami | Platform: PC
Publication Type: License | Language: German

 

بالاخره بازی محبوب و فوق العاده پرطرفدار PES 2012 منتشر شد. Pro Evolution Soccer 2012 ادامه سری محبوب بازی های شبیه سازی فوتبال شرکت Konami می باشد. در نسخه جدید این بازی یک موتور جدید هوش مصنوعی به کار رفته است که باعث بهبود عملکرد بازیکنان در زمین می شود و بدین ترتیب تیم بهتر به فعالیت های شما در زمین پاسخ می دهد. سوئیچ میان بازیکنان و انتخاب نزدیکترین هم تیمی به شما خیلی آسان شده است. همه این فعالیت ها برای نزدیک شدن به واقعیت در دنیای فوتبال است. شما هم اکنون می توانید نسخه کامل بازی PES 12 را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

  دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, :: 11:26 ::  نويسنده : امیرحسین دلشاد

جدیدترین نسخه از بازی کانتر استریک سورس (آپدیت June 2012 اورجینال) - Counter Strike Source v70

 

 

 

به دنبال ارائه نسخه های مختلف از بازی کانتر در سایت سرزمین دانلود، در این مطلب جدیدترین نسخه استاندارد از بازی کانتر استریک سورس را برای شما آماده کرده ایم. این نسخه، آپدیت کانتر 2012 بوده و بر اساس نسخه اورجینال کمپانی ValvE میباشد. یعنی نقشه های متفرقه حذف و باگ های آن برطرف شده است.

بازی Counter Strike Source v70 که جدیدترین نسخه از سری بازی های کانتر سورس میباشد، هم به صورت تک نفره (با بازیکنان کامپیوتری)، و هم به صورت گروهی تحت شبکه Workgroup قابل انجام است.

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, :: 11:24 ::  نويسنده : امیرحسین دلشاد

دانلود بازی کانتر سورس (نسخه آویارا) - آپدیت 17 ژانویه 2012

Counter Strike Source 1.0.0.69 AviaRa Edition

 

 

 

در این مطلب، باز هم نسخه جدید و متفاوتی از بازی کانتر را برای شما آماده کرده ایم. این نسخه که تا کنون در هیچ کدام از سایت های فارسی زبان معرفی نشده است، نسخه AviaRa نام دارد. این نسخه از بازی کانتر، منطبق بر Counter Strike Source بوده و تا تاریخ 17 ژانویه 2012 آپدیت شده است.

 

توسط نسخه کانتر آویارا، میتوانید به سرورهای آپدیت شده ی آنلاین NoSteam متصل شده و بازی کنید. همچنین امکان بازی تک نفره و گروهی تحت شبکه Lan وجود دارد.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, :: 11:7 ::  نويسنده : امیرحسین دلشاد

 

دانلود بازی کانتر سورس - آپدیت 11 می 2012 (نسخه استروگینو)

Counter Strike Source 1.0.0.71 Strogino Edition

 

 

 

 

مهم ترین قابلیت این نسخه از بازی کانتر، این است که حتی با سرعت پایین اینترنت و پینگ بالا، میتوانید به سرورهای آنلاین وصل شده و با حرفه ای ترین بازیکنان کانتر بازی کنید.

برای اتصال به این سرورها، نیازی به وارد کردن IP نیست. بلکه لیست سرورها در منوی اول بازی نمایش داده شده اند و میتوانید به یکی از آنها متصل شوید و بازی کنید.

  دانلود در ادامه مطلب

منبع:www.sarzamindownload.com



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های کامپیوتری و آدرس geme1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 242581
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1